REGULAMIN
Konkursu na relacje z rejsu, regat, wycieczki, wyprawy, zdarzeń z historii Klubu, itp.
I. Wspomnienia muszą pod rygorem nieważności nosić cechy prac autorskich,
wszelkie plagiaty nie będą brane pod uwagę przez JURY konkursu.
II. Prezentowane prace mogą być przedstawione w formie filmu, serii zdjęć, slajdów,
prac pisemnych, relacji w postaci nagrań magnetofonowych i innych, rysunków itp
1. Uczestnicy konkursu będą sami prezentować swoje prace przed zebranymi na
zakończeniu sezonu.
2. Prace muszą być prezentowane publicznie po raz pierwszy.
3. Prezentujący zapewnią do prezentacji niezbędny sprzęt.
4. Uczestnicy konkursu na 14 dni przed terminem powiadomią Zarząd o rodzaju
relacji i czasie potrzebnym na zaprezentowanie, - do 30 minut.
5. W razie zbyt dużej liczby prac, Zarząd dokona wstępnej weryfikacji.
6. Kolejność prezentacji ustali Zarząd Klubu.
III. Oceny publikacji dokona JURY oraz zebrani jako tzw opinia publiczności.
1. Na końcową ocenę prezentacji składać się będzie procentowe poparcie członków
JURY i publiczności w równych częściach.
2. W przypadku remisu decyduje głos Przewodniczącego Jury.
3. Jury składać się będzie z 4 członków, 3 członków Zarządu i jednego wybranego z
Sali.
4. Głos przewodniczącego Jury ma decydujące znaczenie przy równym podziale
głosów w składzie Jury.
IV. W przypadku dużej ilości zgłoszonych prac Zarząd może podjąć decyzję
o podziale na kategorie albo grupy - co do formy prezentacji lub tematyki prac.